A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon

Oláh Dorothea (2019) A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Olah-Dorothea_szakdolgozat.pdf] PDF
Olah-Dorothea_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

MarketingTanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Közösségi média, Influencer marketing, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 04. 10:32
Utolsó módosítás: 2020. Már. 10. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet