A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje

Kiss Renáta (2019) A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje.pdf] PDF
A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Médiafogyasztás, Reklám, Fogyasztói szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 09:02
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 26. 13:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet