Vállalatirányítási rendszer bevezetésének hatása a minőség- ellenőrzésre és a vevői reklamációk kezelésére egy hazai vállalat esetében

Fricska Dóra (2019) Vállalatirányítási rendszer bevezetésének hatása a minőség- ellenőrzésre és a vevői reklamációk kezelésére egy hazai vállalat esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 02..

Download (2MB)
[thumbnail of Bizalmas kérelem.pdf] PDF
Bizalmas kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (110kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vállalatirányítási rendszerek, Minőségellenőrzés, Vevői elégedettség, Reklamáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 11:35
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 20. 13:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet