Gyurcsovics Noémi (2019) A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gyurcsovics_Noemi_CJG517.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgáltam a tinédzser lányok önértékelésében illetve negatív hatásait. Emellett a body positive kampányokat, és azoknak jótékony hatásait.
Magyar cím
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
Angol cím
The role of social media in self-esteem for teenage girls and the positive effects of body positive campaigns
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Body positive, Influencer marketing, Önértékelés, Tinédzserek, Reklám |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 02. 08:29 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 21. 13:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |