Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül

Nagygellér Natália (2019) Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdoga-NagygellérNatália_végleges.pdf] PDF
szakdoga-NagygellérNatália_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 02..

Download (904kB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes (1).pdf] PDF
HivatalosBejegyzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 02..

Download (110kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségirányítás, TQM, Kano-modell, Vevői elégedettségmérés, ISO 9001, Minőségfejlesztés, Foody Product Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 09:11
Utolsó módosítás: 2020. Már. 05. 09:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet