Nagygellér Natália (2019) Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
szakdoga-NagygellérNatália_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 02.. Download (904kB) |
|
|
PDF
HivatalosBejegyzes (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 02.. Download (110kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Minőségirányítás, TQM, Kano-modell, Vevői elégedettségmérés, ISO 9001, Minőségfejlesztés, Foody Product Kft. |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 02. 09:11 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Már. 05. 09:30 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

