Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra

Tomhauser Bence (2019) Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tomhauser_Bence_2019_szakdolgozat.pdf] PDF
Tomhauser_Bence_2019_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Véleményvezér, Vásárlói magatartás, Közösségi média
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 08:27
Utolsó módosítás: 2020. Már. 27. 12:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet