Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store

Dang Mai Nguyen (2019) Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of 48281_Mai_Nguyen_Dang_Thesis_19366_1405707047.pdf] PDF
48281_Mai_Nguyen_Dang_Thesis_19366_1405707047.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divat, Fogyasztói magatartás, Z generáció, Brick-And-Mortar
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 09:45
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 26. 09:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet