Tóth János Mátyás (2019) KÍNÁLHAT-E PIACI ALAPON ÉLETKÉPES MEGOLDÁST AZ ÉLELMISZERPAZARLÁS PROBLÉMÁJÁRA EGY IT START-UP TERMÉKE? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tóth János Mátyás_E37TD1_KMker.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Hollandiai tanulmányaim során ragadott magával az élelmiszer pazarlás témája, amire a dolgozatomban egy megoldást szeretnék kínálni. A hipotézis, hogy lehet piaci alapon működő megoldást kínálni az X, Y generációnak, amivel a háztartásaik csökkenthetik, az ökológiai lábnyomukat, pénzt takaríthatnak meg. Létre lehet hozni egy olyan alkalmazást, ami segít a szupermarketeknek egy szorosabb kapcsolatot kialakítani a fogyasztóikkal, jobb raktár menedzsmentet és pontosabban követni a keresleti változásokat. Célom kideríteni, hogy a magyar piac készen áll-e egy pedál nélküli újítása az FMCG-food piacot illetően. Kutatásomat főként szekunder információkból készítettem el, amik mind haza mind nemzetközi szerzők és kutatói csoportok munkái. Szekunder kutatásom alapját a témában készült szakirodalom és tapasztalat adja. Kutatási eredményeim: Befektetők és üzletláncok új eszközöket keresnek, felhasználók motiváltak a zöldebb életre.
Magyar cím
KÍNÁLHAT-E PIACI ALAPON ÉLETKÉPES MEGOLDÁST AZ ÉLELMISZERPAZARLÁS PROBLÉMÁJÁRA EGY IT START-UP TERMÉKE?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Start-up, Food FMCG, élelmiszerpazarlás, társadalmi vállalkozás, hazai start-up ökozisztéma |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 02. 09:02 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 24. 11:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |