Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak

Biró Borostyán Petra (2019) Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of biroborostyanfqj0m9.pdf] PDF
biroborostyanfqj0m9.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing, Marketingstratégia, Marketingmix, SWOT elemzés, STEEP analízis, Kisvállalkozás, Munkaruházat
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2019. Nov. 30. 08:44
Last Modified: 2020. Feb. 19. 10:57

Actions (login required)

View Item View Item