Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak

Biró Borostyán Petra (2019) Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of biroborostyanfqj0m9.pdf] PDF
biroborostyanfqj0m9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Marketingstratégia, Marketingmix, SWOT elemzés, STEEP analízis, Kisvállalkozás, Munkaruházat
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 08:44
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 19. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet