Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül

Fekete Dorina (2019) Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fekete_Dorina_X52LR0_KM_kerkomm.pdf] PDF
Fekete_Dorina_X52LR0_KM_kerkomm.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2039. December 01..

Download (1MB)
[thumbnail of Fekete_Dorina_X52LR0_KM_kerkomm_titkosítási kérelem.pdf] PDF
Fekete_Dorina_X52LR0_KM_kerkomm_titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (79kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KERESKEDELEM TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikació, Sörpiac, Termékbevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 02. 11:58
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet