Fekete Dorina (2019) Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fekete_Dorina_X52LR0_KM_kerkomm.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2039. December 01.. Download (1MB) |
|
PDF
Fekete_Dorina_X52LR0_KM_kerkomm_titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (79kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
KERESKEDELEM TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikació, Sörpiac, Termékbevezetés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 02. 11:58 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 24. 13:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |