Az influencer, és az énmárka kapcsolata

Tőtős Anett Evelyn (2019) Az influencer, és az énmárka kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Tőtős Anett Evelyn_INFLUENCER ÉS AZ ÉNMÁRKA KAPCSOLATA.pdf] PDF
Szakdolgozat_Tőtős Anett Evelyn_INFLUENCER ÉS AZ ÉNMÁRKA KAPCSOLATA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer, Influencer marketing, Énmárka, Self Branding, Personal Branding, Celebek, Ismertség, Márka, Instagram, Véleményvezér, Versenyeztetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 11:30
Utolsó módosítás: 2020. Már. 27. 16:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet