Preisz Zsófia (2019) Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
feltöltendő verzió.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
PDF
2. sensitive.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (98kB) |
Magyar cím
-
Angol cím
Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Consumer behaviour, Brand strategy |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 02. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 28. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |