A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján

Szabó Péter (2019) A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SJ43K9_A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján.pdf] PDF
SJ43K9_A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Autóipar, Marketingstratégia, Ford, Innováció, Trendek
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 12:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet