Szabó Péter (2019) A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SJ43K9_A Ford Motor Company marketingstratégiájának elemzése a modern autóipari trendek és innovációk alapján.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Autóipar, Marketingstratégia, Ford, Innováció, Trendek |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 30. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 12:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |