A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban

Uttó Valentina (2019) A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban-Uttó Valentina.pdf] PDF
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban-Uttó Valentina.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói magatartás, Divat, Divatipar, Környezetelemzés, Marketingkommunikációs eszközök
Depositing User: Nóra Turányi
Date Deposited: 2019. Nov. 29. 11:44
Last Modified: 2020. Jun. 05. 13:47

Actions (login required)

View Item View Item