A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban

Uttó Valentina (2019) A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban-Uttó Valentina.pdf] PDF
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban-Uttó Valentina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Divat, Divatipar, Környezetelemzés, Marketingkommunikációs eszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 29. 11:44
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 05. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet