Tevan Rebeka (2019) Die Bedeutung des Brandmarketings mit Beispielen von verschiedenen betrieblichen Strategien. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Die Bedeutung des Brandmarketings mit Beispielen von verschiedenen betrieblichen Strategien.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (német nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | brandmarketing, liebesmarken, logos |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 02. 10:27 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 03. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |