A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában

Schwartz Kinga (2019) A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Schwartz_Kinga_I65R64.pdf] PDF
Schwartz_Kinga_I65R64.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. November 28..

Download (2MB)
[thumbnail of titkosítási.png] Kép (PNG)
titkosítási.png
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (327kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témaválasztásának kettő fontos tényezője volt: az időszerűség, illetve hogy a nagy érdeklődésemre való tekintettel teljes mértékben el tudjak mélyülni a témában. A kommunikáció minden ember életében, minden egyes nap jelen van. Az internet megjelenése a kommunikációs csatornák kiszélesedését hozta magával, így idővel a vállalatok életében megjelent az online kommunikáció. Számomra ez a terület rendkívül izgalmas, sokszínű és telis-tele van lehetőségekkel. Ebből kifolyólag döntöttem úgy, hogy a szakdolgozatom keretein belül a MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiáját fogom bemutatni és elemezni, bővebben kitérve a közösségi média jelenlétére. A közösségi média - a közösségi oldalak - intenzíven integrálják a felhasználók napi rutinjait. Idejük nagy részét megragadva az új társadalmi jelenség nem kerüli el a marketingszakemberek érdeklődését, akik szeretnének ott lenni, ahol az ügyfeleik vannak. Sok modern vállalat számára kihívást jelent a szociális média beépítése üzleti stratégiájukba, különös tekintettel a marketing stratégiákra. A közösségi hálózati oldalak nagyszerű lehetőségeket kínálnak a célközönség elérésére különböző és gyakran sokkal hatékonyabb módokon. Mindeközben veszélyes csapdákat rejtenek azok számára, akik új médiát alkalmaznak. Az egyirányú kommunikáció már nem eredményez ígéretes eladásokat. Ma már az ügyfelek igényei azt tükrözik, hogy egy vállalat meghallgassa őket és kölcsönhatásba tudjanak lépni vele. Magyarország vasúti személyszállításáért felelős egyeduralkodó állami vállalatát választottam szakdolgozatom vizsgálati alanyaként. Az online kommunikációs stratégiájának feltérképezését követően szeretnék kitérni jobban arra, hogy milyen megalapozással kezdték meg útjukat a közösségi média világában.

Magyar cím

A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában

Angol cím

Presentation and analysis of MÁV-Start Zrt.'s online communication strategy and activities, presence in social media

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Közösségi média, Online marketingkommunikáció, Digitális marketing, Facebook kampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 29. 09:41
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet