Schwartz Kinga (2019) A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Schwartz_Kinga_I65R64.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
Kép (PNG)
titkosítási.png Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (327kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témaválasztásának kettő fontos tényezője volt: az időszerűség, illetve hogy a nagy érdeklődésemre való tekintettel teljes mértékben el tudjak mélyülni a témában. A kommunikáció minden ember életében, minden egyes nap jelen van. Az internet megjelenése a kommunikációs csatornák kiszélesedését hozta magával, így idővel a vállalatok életében megjelent az online kommunikáció. Számomra ez a terület rendkívül izgalmas, sokszínű és telis-tele van lehetőségekkel. Ebből kifolyólag döntöttem úgy, hogy a szakdolgozatom keretein belül a MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiáját fogom bemutatni és elemezni, bővebben kitérve a közösségi média jelenlétére. A közösségi média - a közösségi oldalak - intenzíven integrálják a felhasználók napi rutinjait. Idejük nagy részét megragadva az új társadalmi jelenség nem kerüli el a marketingszakemberek érdeklődését, akik szeretnének ott lenni, ahol az ügyfeleik vannak. Sok modern vállalat számára kihívást jelent a szociális média beépítése üzleti stratégiájukba, különös tekintettel a marketing stratégiákra. A közösségi hálózati oldalak nagyszerű lehetőségeket kínálnak a célközönség elérésére különböző és gyakran sokkal hatékonyabb módokon. Mindeközben veszélyes csapdákat rejtenek azok számára, akik új médiát alkalmaznak. Az egyirányú kommunikáció már nem eredményez ígéretes eladásokat. Ma már az ügyfelek igényei azt tükrözik, hogy egy vállalat meghallgassa őket és kölcsönhatásba tudjanak lépni vele. Magyarország vasúti személyszállításáért felelős egyeduralkodó állami vállalatát választottam szakdolgozatom vizsgálati alanyaként. Az online kommunikációs stratégiájának feltérképezését követően szeretnék kitérni jobban arra, hogy milyen megalapozással kezdték meg útjukat a közösségi média világában.
Magyar cím
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
Angol cím
Presentation and analysis of MÁV-Start Zrt.'s online communication strategy and activities, presence in social media
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online Marketing, Közösségi média, Online marketingkommunikáció, Digitális marketing, Facebook kampány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 29. 09:41 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 24. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |