Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek

Antal Bianka (2019) Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT Végleges.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT Végleges.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Influencer marketing, Vegán, Influencer, Kozmetikumok, Vásárlói magatartás
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2019. Nov. 29. 10:45
Last Modified: 2020. Feb. 18. 10:47

Actions (login required)

View Item View Item