A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?

Geiger Kristóf (2019) A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A magyar programmatic piac helyzete_final.pdf]
Előnézet
PDF
A magyar programmatic piac helyzete_final.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Bizalmas kezeles.pdf] PDF
Bizalmas kezeles.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (109kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a magyar programmatic piacot mutatja be az európai programmatic piac viszonylatában. Főleg az edukáció hiányára és a kiadói érdekellentétekre fókuszálva von le következtetéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Programmatic, Programmatic médiavásárlás, Programozott médiavásárlás
Felhasználói azonosító szám (ID): Nóra Turányi
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 14:14
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 28. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/23610

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet