Geiger Kristóf (2019) A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni? Külkereskedelmi Kar.
PDF
A magyar programmatic piac helyzete_final.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 28.. Download (1MB) |
|
PDF
Bizalmas kezeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) until 2025. Január 01.. Download (109kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a magyar programmatic piacot mutatja be az európai programmatic piac viszonylatában. Főleg az edukáció hiányára és a kiadói érdekellentétekre fókuszálva von le következtetéseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Programmatic, Programmatic médiavásárlás, Programozott médiavásárlás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 28. 14:14 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 21. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |