Consumption behaviour of food intolerance alternative and calorie-reduced products in Hungary

Kész Roland (2019) Consumption behaviour of food intolerance alternative and calorie-reduced products in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kész Roland.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kész Roland.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az egészséges táplálkozás fogyasztói magatartása az egyik leginkább kutatott terület az élelmiszerpiacon, még a magyar piacot figyelembe véve is. Tomcsányi (2011) szerint az az egészség megőrzése az egyik legfontosabb szempont ezeknél a fogyasztóknál. Másrészről viszont akkor válnak igazán tudatossá, amikor már megjelenik valamilyen betegség az életükben.

Magyar cím

Mentes termékekre vonatkozó fogyasztói magatartás Magyarországon

Angol cím

Consumption behaviour of food intolerance alternative and calorie-reduced products in Hungary

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Consumption behaviour, Food intolerance, Food sensitivity
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 03. 14:05
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 16:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet