Kész Roland (2019) Consumption behaviour of food intolerance alternative and calorie-reduced products in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kész Roland.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az egészséges táplálkozás fogyasztói magatartása az egyik leginkább kutatott terület az élelmiszerpiacon, még a magyar piacot figyelembe véve is. Tomcsányi (2011) szerint az az egészség megőrzése az egyik legfontosabb szempont ezeknél a fogyasztóknál. Másrészről viszont akkor válnak igazán tudatossá, amikor már megjelenik valamilyen betegség az életükben.
Magyar cím
Mentes termékekre vonatkozó fogyasztói magatartás Magyarországon
Angol cím
Consumption behaviour of food intolerance alternative and calorie-reduced products in Hungary
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Consumption behaviour, Food intolerance, Food sensitivity |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 03. 14:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 02. 16:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |