Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében

Csonka Zsanett (2019) Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csonka Zsanett_Szakdolgozat_2019.pdf] PDF
Csonka Zsanett_Szakdolgozat_2019.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kommunikáció, Marketingkommunikáció, Média, Marketingstratégia, Továbbképzés, Oktatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 13:13
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 19. 15:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet