Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ

Bárdossy Flóra Luca (2019) Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat - Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ.pdf] PDF
Szakdolgozat - Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2029. November 30..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas.pdf] PDF
Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (110kB)

Hungarian title

Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: AdeZ, FMCG, Coca-Cola HBC Magyarország Kft., Új termék, Termékbevezetés
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2019. Nov. 30. 11:26
Last Modified: 2020. Feb. 19. 08:58

Actions (login required)

View Item View Item