Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ

Bárdossy Flóra Luca (2019) Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ.pdf] PDF
Szakdolgozat - Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 30..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas.pdf] PDF
Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (110kB)

Magyar cím

Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: AdeZ, FMCG, Coca-Cola HBC Magyarország Kft., Új termék, Termékbevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 11:26
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 19. 08:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet