Les manipulations de marketing dans la fidélisation des consommateurs : Les nouvelles stratégies dans l'internationalisation du groupe L'oréal

Mustea Mihaela (2019) Les manipulations de marketing dans la fidélisation des consommateurs : Les nouvelles stratégies dans l'internationalisation du groupe L'oréal. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Memoire-Mihaela Mustea-FSO42X.pdf] PDF
Memoire-Mihaela Mustea-FSO42X.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (850kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Fidélisation, Stratégie
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 08:32
Utolsó módosítás: 2020. Már. 04. 10:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet