Mustea Mihaela (2019) Les manipulations de marketing dans la fidélisation des consommateurs : Les nouvelles stratégies dans l'internationalisation du groupe L'oréal. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Memoire-Mihaela Mustea-FSO42X.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (850kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Fidélisation, Stratégie |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 28. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 04. 10:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |