Kiskereskedelmi egység vállalati stratégiájának a kialakítása és szerkesztése

Örkényi Károly (2019) Kiskereskedelmi egység vállalati stratégiájának a kialakítása és szerkesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Örkényi_Károly_IV3W7H.pdf] PDF
Örkényi_Károly_IV3W7H.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vállalat, stratégia, kialakítás, szerkesztés, Kiskereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 29. 08:39
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 15:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet