Egy vállalat belföldi piaci helyzetének változása a kisvállalkozások tükrében

Kristóf Orsolya (2019) Egy vállalat belföldi piaci helyzetének változása a kisvállalkozások tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of kristoforsolya_o1szyy_KM.pdf] PDF
kristoforsolya_o1szyy_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Egy vállalat belföldi piaci helyzetének változása a kisvállalkozások tükrében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kisvállalkozás, Táplálékkiegészítők, Piaci helyzet
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 29. 08:12
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 15:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet