Tao Jun (2019) Marketing of China theme parks in the Internet age: Take the new media marketing of Fantawild theme park as an example. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tao Jun_T7PGS1_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (736kB) |
Angol cím
Marketing of China theme parks in the Internet age: Take the new media marketing of Fantawild theme park as an example
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Faculty of Commerce Hospitality and Tourism
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | theme park, tourism development, new media marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 27. 12:36 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 14. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |