A fogyasztói magatartás vizsgálat módszertanainak aktualitása a vállalatok digitális tartalmainak tervezésében a vállalatok digitális tartalmainak tervezésében

Gelics Fanni Enikő (2019) A fogyasztói magatartás vizsgálat módszertanainak aktualitása a vállalatok digitális tartalmainak tervezésében a vállalatok digitális tartalmainak tervezésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gelics_Fanni_szakdolgozat.pdf] PDF
Gelics_Fanni_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: User experience, Fogyasztó, Felhasználói élmény, Interaktivitás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 12:25
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 21. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet