Gelics Fanni Enikő (2019) A fogyasztói magatartás vizsgálat módszertanainak aktualitása a vállalatok digitális tartalmainak tervezésében a vállalatok digitális tartalmainak tervezésében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gelics_Fanni_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | User experience, Fogyasztó, Felhasználói élmény, Interaktivitás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 30. 12:25 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 21. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |