A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon

Uhrin Ágnes (2019) A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon.pdf] PDF
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Saját márka, Marketing, Drogéria
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 27. 08:19
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 14:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet