Márton Ottilia Szilvia (2019) Emerging markets and strategies to attract them Case study of the Kempinski Hotel Corvinus Budapest focusing on India. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Márton_Ottilia_Szilvia_GCM4PY_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Márton Ottilia Szilvia titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (320kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-Vendéglátás angol nyelven
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | emerging markets, India, marketing strategies |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 28. 13:57 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 14. 10:43 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

