Márton Ottilia Szilvia (2019) Emerging markets and strategies to attract them Case study of the Kempinski Hotel Corvinus Budapest focusing on India. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Márton_Ottilia_Szilvia_GCM4PY_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 31.. Download (1MB) |
|
PDF
Márton Ottilia Szilvia titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (320kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-Vendéglátás angol nyelven
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emerging markets, India, marketing strategies |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 28. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 14. 10:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |