Kovács Flóra Rozália (2019) Hot streams of success: A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovács Flóra_CU37CV_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
Hot streams of success: A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-Vendéglátás angol nyelven
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Health Tourism, Hungarian bathing culture, Széchenyi Thermal Bath, Marketing strategy |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 28. 14:18 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 15. 13:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |