Hot streams of success: A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance

Kovács Flóra Rozália (2019) Hot streams of success: A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Flóra_CU37CV_TVtur.pdf] PDF
Kovács Flóra_CU37CV_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Hot streams of success: A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás angol nyelven

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Health Tourism, Hungarian bathing culture, Széchenyi Thermal Bath, Marketing strategy
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 14:18
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 15. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet