Baji Nóra (2015) Gamification 2.0 - The new trend in business life. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
BajiNóra-Gamification-Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Üzleti játékosítás 2.0 - Új trend az üzleti világban
Angol cím
Gamification 2.0 - The new trend in business life
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Gamification, Játékok, Intrinsic and extrinsic, Flow, Fogg behaviour model |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 11. 16:25 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 26. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |