Gamification 2.0 - The new trend in business life

Baji Nóra (2015) Gamification 2.0 - The new trend in business life. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BajiNóra-Gamification-Thesis.pdf] PDF
BajiNóra-Gamification-Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Üzleti játékosítás 2.0 - Új trend az üzleti világban

Angol cím

Gamification 2.0 - The new trend in business life

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gamification, Játékok, Intrinsic and extrinsic, Flow, Fogg behaviour model
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 11. 16:25
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 26. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet