Ismayilova Nigar (2019) Impact of personalized service on guest experience. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
NIGAR ISMAYILOVA THESIS_2019 NOVEMBER 26 The Impact of Personalized Service on guest experience.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The aim of dissertation is to have a tangible tool in order to increase guest satisfaction
Angol cím
Impact of personalized service on guest experience
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Institut of Tourism and Catering
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | guest satisfaction, hotel, service, front office |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 28. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 14. 12:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |