Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül

Darvas Patrícia (2019) Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Darvas_Patrícia_CPOCGX.pdf] PDF
Darvas_Patrícia_CPOCGX.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás alapképzés (nappali, magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Brand, Brand standard, Párisi Udvar Hotel, Hyatt, Mellow Mood Hotels
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 26. 17:02
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 26. 15:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet