Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere

Márton Zsuzsanna Jozefa (2019) Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Influencer Marketing_MártonZsuzsannaJozefa_végleges20191126.pdf] PDF
Influencer Marketing_MártonZsuzsannaJozefa_végleges20191126.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Influencer Marketing, a hazai véleményvezérek sikere

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Közösségi média, Véleményvezér
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 30. 09:26
Utolsó módosítás: 2020. Már. 03. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet