A fenntarthatóság és tudatosság a magyarok mindennapi fogyasztási és vásárlási döntései mögött

Magyarfi Krisztina (2019) A fenntarthatóság és tudatosság a magyarok mindennapi fogyasztási és vásárlási döntései mögött. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Magyarfi Krisztina_EOYF9M_KM_Szakdolgozat.pdf] PDF
Magyarfi Krisztina_EOYF9M_KM_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (26MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fenntarthatóság, környezetvédelem, Fogyasztás, Vásárlási szokások, Klímaváltozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 26. 13:09
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 15:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet