Tóth Borbála (2019) Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Borbala Toth - thesis 2019 - SE0UOA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (601kB) |
Magyar cím
Az új NHL csapatok marketing stratégiájának alkalmazása Magyarországon
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Sportmarketing, Jégkorong, Sport, National Hockey League, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 27. 11:03 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 30. 05:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |