Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary

Tóth Borbála (2019) Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Borbala Toth - thesis 2019 - SE0UOA.pdf] PDF
Borbala Toth - thesis 2019 - SE0UOA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (601kB)

Magyar cím

Az új NHL csapatok marketing stratégiájának alkalmazása Magyarországon

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sportmarketing, Jégkorong, Sport, National Hockey League, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 27. 11:03
Utolsó módosítás: 2020. Már. 30. 05:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet