A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon

Szabó Mónika (2014) A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BGF_KKK_Szabo_Monika_FBTLOD.pdf] PDF
BGF_KKK_Szabo_Monika_FBTLOD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
Marketingmenedzsment szakirányvezető egyetemi docens PhD, BGF KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Vásárlói magatartás, Fűszerpaprika, Magyarország, Hungarikum
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:06
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 18. 12:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet