A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon

Szabó Mónika (2014) A fűszerpaprika fogyasztás alakulása és a vásárlást befolyásoló tényezők szerepe Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BGF_KKK_Szabo_Monika_FBTLOD.pdf] PDF
BGF_KKK_Szabo_Monika_FBTLOD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Vásárlói magatartás, Fűszerpaprika, Magyarország, Hungarikum
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:06
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 18. 12:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet