Impact of Social Media Effect on Tourism Destinations on Example of South Korea

Kim Hwan Been (2019) Impact of Social Media Effect on Tourism Destinations on Example of South Korea. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation KHB.pdf] PDF
Dissertation KHB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Faculty of Commerce Hospitality and Tourism

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tourism and Hotel Management

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social Media, tourism destination, Online Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 26. 14:05
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 14. 14:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet