Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén

Nagy Brigitta Imola (2019) Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of NagyBrigittaImola_QM01QI_KM.pdf] PDF
NagyBrigittaImola_QM01QI_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vásárlásösztönzés, Fast fashion, Vásárlói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 28. 13:05
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 15:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet