A marketingkommunikáció tervezés változó trendjei a DriveNow autómegosztó szolgáltatás magyar piacra való bevezetésén keresztül

Horváth Márk (2019) A marketingkommunikáció tervezés változó trendjei a DriveNow autómegosztó szolgáltatás magyar piacra való bevezetésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_DKP1ZX.pdf] PDF
Szakdolgozat_DKP1ZX.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi_kerelem_DKP1ZX.pdf] PDF
titkositasi_kerelem_DKP1ZX.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Közösségi média, Kommunikáció tervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 25. 08:55
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 14:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet