A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája

Knoll Kristóf (2019) A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Knoll Kristóf_EABERC_KM.pdf] PDF
Knoll Kristóf_EABERC_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Knoll Kristóf_EABERC_KM_titkosítás.pdf] PDF
Knoll Kristóf_EABERC_KM_titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (526kB)

Absztrakt (kivonat)

Az újonnan alakult robotikai spin-off üzletág Pepper típusú, magyar voicebottal ellátott autonóm humanoid robotot fejleszt. A munka során megvizsgáltam, milyen marketingstratégia szolgálja leghatékonyabban a vállalkozás céljainak megvalósulását. A dolgozatban leírtam a vállalkozás belső és külső környezetét, különös tekintettel a versenykörnyezetre, iparági jellemzőkre. IKT (infokommunikációs technológiák) iparág egy kialakuló iparág, melynek jellemzője, hogy érettségét csak az "uncanny valley" megugrása után fogja elérni. A cég fejlesztése úttörőnek számít Magyarországon. Mindez szép kihívásokat tartogat a marketing számára is.

Magyar cím

A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Stratégia, B2B marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Knoll Kristóf
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 25. 10:03
Utolsó módosítás: 2019. Nov. 25. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet