Knoll Kristóf (2019) A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Knoll Kristóf_EABERC_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Knoll Kristóf_EABERC_KM_titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (526kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az újonnan alakult robotikai spin-off üzletág Pepper típusú, magyar voicebottal ellátott autonóm humanoid robotot fejleszt. A munka során megvizsgáltam, milyen marketingstratégia szolgálja leghatékonyabban a vállalkozás céljainak megvalósulását. A dolgozatban leírtam a vállalkozás belső és külső környezetét, különös tekintettel a versenykörnyezetre, iparági jellemzőkre. IKT (infokommunikációs technológiák) iparág egy kialakuló iparág, melynek jellemzője, hogy érettségét csak az "uncanny valley" megugrása után fogja elérni. A cég fejlesztése úttörőnek számít Magyarországon. Mindez szép kihívásokat tartogat a marketing számára is.
Magyar cím
A Netlife Robotics Kft. marketingstratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Stratégia, B2B marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Knoll Kristóf |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 25. 10:03 |
Utolsó módosítás: | 2019. Nov. 25. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |