The potential of Hungarian wines on the international market by understanding their historic and current position and estimating opportunity within global context

Csizmadia Dávid (2015) The potential of Hungarian wines on the international market by understanding their historic and current position and estimating opportunity within global context. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Csizmadia_David_BGFKVIK_CHM_BA_Dissertation_2015_vV2.pdf] PDF
Csizmadia_David_BGFKVIK_CHM_BA_Dissertation_2015_vV2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

The potential of Hungarian wines on the international market by understanding their historic and current position and estimating opportunity within global context

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus - Vendáglátás

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hungary, Wine, International, Market, Potential
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 07. 13:01
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 15. 12:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet