Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül

Makovei Axel (2019) Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS A BUDAPESTI KÖZÖSSÉGI KERÉKPÁRMEGOSZTÓ RENDSZERBEN A MOL BUBI SZOLGÁLTATÁSON KERESZTÜL_Makovei Axel.pdf] PDF
FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS A BUDAPESTI KÖZÖSSÉGI KERÉKPÁRMEGOSZTÓ RENDSZERBEN A MOL BUBI SZOLGÁLTATÁSON KERESZTÜL_Makovei Axel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Elégedettségmérés, Vevői elégedettségmérés, Vevői elégedettség, Minőség, Szolgáltatásminőség, Kerékpár, MOL Bubi
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 27. 14:10
Utolsó módosítás: 2020. Már. 02. 14:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet