Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál

Biró Zsófia (2019) Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Biro_Zsofia_CPWXCA.pdf] PDF
Biro_Zsofia_CPWXCA.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Brand, Márka, Corporate Identity, Arculat, Vendéglátás Marketing, Márkapozícionálás a vendéglátásban, Brandépítés a vendéglátásban
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. Nov. 21. 17:39
Last Modified: 2020. Feb. 24. 16:30

Actions (login required)

View Item View Item