Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál

Biró Zsófia (2019) Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Biro_Zsofia_CPWXCA.pdf] PDF
Biro_Zsofia_CPWXCA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Brand, Márka, Corporate Identity, Arculat, Vendéglátás Marketing, Márkapozícionálás a vendéglátásban, Brandépítés a vendéglátásban
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 21. 17:39
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 16:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet