A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon

Horváth Bence (2019) A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HORVÁTH_BENCE_SZAKDOLGOZAT_BA.pdf] PDF
HORVÁTH_BENCE_SZAKDOLGOZAT_BA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Kommunikáció, Marketing, Online Marketing, Magyarország, Kis- és középvállalkozások, Vendéglátás, Turizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Nov. 25. 12:00
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 12:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet