Szakállas Boglárka (2019) A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Közösségi háló, Közösségi média, fiatal fogyasztók, Online, Facebook, Instagram |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Nov. 21. 14:42 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 26. 10:20 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

